Ad’s Blog: Nieuwe naam, nieuwe look & feel

Ad in de media, Innovatie

Vanaf de start van dit nieuwe jaar ga ik mijn blogs schrijven in een nieuwe look & feel.

Ik heb de naam gewijzigd van ‘3 Tips:::’ naar Ad’s Blog. Die naam doet meer recht aan wat het is: mijn gedachten over leren zien, lean & productiviteit.

Stijlvolle Eenvoud zal de leidraad zijn.

De hoofdreden is dat ik meer tijd en energie wil stoppen in de content en veel minder tijd in zaken als plaatjes, zoekmachine optimalisatie, opmaak met tussenkoppen en al die zaken die eerder onmisbaar leken.

Ik wil af van allerlei visuele complexiteit die niets toevoegt en jou als lezer alleen maar het beeld geeft dat ik je ‘vast’ wil houden.

Ik wil zeker NIET mijn energie verspillen in meewerken met de logica van Facebook, LinkedIn en Twitter. Schrijven op een eigen webstek is voor mij nog steeds de beste manier om dingen te ontwikkelen, ontdekken, te delen.

Kortom: ik ga voor een mooie elegante vormgeving op Adjustintime die makkelijk leest als de content goed is.

Een nieuw artikel kun je in zijn geheel lezen in de e-mail. Dus je hoeft niet eerst naar de Adjustintime wat je weer een klik scheelt.

De laatste jaren verzond ik de 3 tips::: op de standaard tijd vrijdagochtend 10:00. Dat zal zeker ook de start zijn. Ik permitteer me wel de vrijheid om eventueel vaker te gaan bloggen.

Iedere blogpost publiceer ik ook op Adjustintime en een link naar het artikel staat ook altijd in de e-mail voor als je toch daar naar toe wilt voor een reactie.
Je kunt daar nu al mee beginnen als je iets vindt van deze wijzigingen. Ook dat stel ik prijs.

Onderaan de tekst zet ik als test een LinkedIn en Twitter share-button. Misschien dat je af en toe iets leest dat je ook op die manier zou kunnen delen met je netwerk. Dat stel ik uiteraard op prijs.

Dat is het voor nu.

Met plezier gelezen? Dan is abonneren op Ad's Blog misschien wel een goed idee. Ontvang een pdf ebook over de weekreview als dank direct in je inbox.

Beoordeel deze tip:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 2 beoordelingen
Loading...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *