Abonnement

Tijdelijk een specialist in je buurt

  • Processen die makkelijker, beter, sneller en goedkoper moeten
  • Voor pro’s, teams en MKB bedrijven
  • Simpele vorm (6 mnd of 12 mnd)
  • Kennis en ervaring in huis -> niet op de loonlijst
  • Vaste fee per maand -> geen verrassingen
  • Plan met concrete doelen
  • Stoppen op elk moment in het traject

Deze dienst in de vorm van een abonnement lever ik aan personen, teams en MKB bedrijven die zich in een van deze twee levensfasen bevinden:

  1. Je loopt (bijna) vast. Je bent snel aan het groeien en de systemen & processen gaan kraken (als ze er al zijn). Ik help er voor te zorgen dat het fundament wordt verstevigd en de overgang naar Voorspelbaar Succes goed verloopt.
  2. Het loopt niet meer lekker. Je bent te ver doorgeschoten in processen en systemen. Er moet worden gewied! Zaken moeten weer terug naar simpel en elegant, zodat jij, je team of jouw bedrijf weer kan gaan swingen.

De vorm is simpel:

  • Na een kennismaking gaan we een samenwerking aan.
  • We maken een plan met concrete doelen.
  • Ik committeer aan het realiseren van deze doelen als projectleider.
  • We verbinden ons voor een periode van een half jaar of een jaar.
  • We spreken een vast maandelijkse flat fee af (dus 6 of 12 keer hetzelfde bedrag).
  • Mijn inzet varieert afhankelijk van de verschillende stadia in de projecten.
  • Bij onvoorziene omstandigheden kun je het project op iedere moment stoppen.

Wil je eens vrijblijvend sparren over jouw context? Bel me op 0180 85 11 55 of stuur me een bericht via contact.


Iets voor jou?

  • Heb je groeipijn?
  • Of last van te veel complexiteit?
  • Heb je niet de juiste kennis en ervaring in huis?

Ga vrijblijvend met mij in gesprek.

Maak Contact

Deze dienst is in te zetten voor:

  • De overgang naar een next level functie
  • Het verhogen van de productiviteit in teams
  • Lean office trajecten
  • Het inrichten van het fundament van de bedrijfsprocessen
  • Het verbeteren van systemen, procedures en processen
  • het implementeren van een goed werkend omgeving in MS Teams
  • Basecamp implementaties
  • Het vinden van het optimum tussen thuiswerken en kantoorwerken

Wil je eens vrijblijvend sparren over jouw context? Bel me op 0180 85 11 55 of stuur me een bericht via contact.

Geschikt voor:

  • Professionals die een nieuwe uitdaging aangaan
  • De overgang van loondienst naar ondernemen
  • Teams die vrolijk productief willen worden
  • Bedrijven en organisaties tot 50 medewerkers
    • Met een acute vraag
    • Die snel en transparant kennis en ervaring naar binnen willen halen
    • In een simpele abonnementsvorm

Ingezet voor o.a.:

  • Architectenbureau
  • Bureau voor leiderschapsassessments
  • Keuringsorganisatie voor rijdend en rollend materieel
  • Branding, communicatie en design bureau
  • Opleidingsorganisatie voor de Jeugdzorg
  • Traject van bestuurder naar eigen consultancy praktijk
  • Horeca Advies bureau
  • Bedrijfsverzamelgebouwen beheersorganisatie

Wil je eens vrijblijvend sparren over jouw context? Bel me op 0180 85 11 55 of stuur me een bericht via contact.

Johan de Wit

Johan de Wit | Nordhaven
Ik kan gerust zeggen dat ik een groot deel van mijn productiviteit te danken heb aan de inzichten en tips van Ad.

Ik verdiep me veel in handige appjes en workflows, en denk altijd dat ik het aardig op orde heb, maar steeds als ik Ad spreek weet hij me weer te verrassen met nóg betere apps en processen.

En het mooiste is; de tips en workflows van Ad zijn altijd bijzonder eenvoudig, elegant én effectief, daar zit de kracht. Als je jouw performance wilt verbeteren: schakel Ad in!

Architectenbureau RLA Utrecht

De vraag: Help ons met onze basisprocessen richting klant. In een jaar tijd en ongeveer een dagdeel per maand hebben we de gewenste doelen bereikt.

‘De gevolgen bleven niet uit: we hebben allerlei uitingen op onze site aangepakt. De site oogt toegankelijk en vooral: veel meer zoals we ook daadwerkelijk zijn, open, creatief, een lolletje, maar serieus als het gaat om fantastisch eindresultaat.

Onze offerte follow up van de contactmomenten (de leads) hebben we gestroomlijnd van een eerste contact tot de handtekening op het contract. De tone-of-voice is doorgenomen met iedereen die voor me werkt, het team is bewust gemaakt van al deze stappen.

En het belangrijkste: we zien vaker en vaker onze ‘ideale klant’ een handtekening zetten onder onze offertes.

Ad bedankt! Je hebt mijn focus een flinke duw de goede kant op gegeven. Op naar nog meer ideale klanten.’

Richèl Lubbers van RLA.

L5 Communicatie & Design Rotterdam

De vraag: we groeien heel snel en krijgen de boel niet op orde. Gedurende  een aantal maanden mini-workshops met de twee eigenaren.

Op zolder bij L5 nam je mij en mijn collega én vriend Mart mee in de luchtige wereld van het inspirerend ondernemen. Het ‘ja, dat wil ik ook’ gehalte zit in je verhaal en je dienstverlening ingesloten. De wijze waarop jij managementkennis mengt, met een aanprekend verhaal. is voor iedere ondernemer direct herkenbaar.

Niet lullen maar ….

Het was dan ook geen verrassing dat ik je kennis en ervaring wilde inzetten bij de altijd kolkende processen en individuen van L5. Je ging voortvarend met de creatieven aan de slag. Want ze zijn wel goed in het uit het niets bedenken van concepten maar wat minder in het stroomlijnen van de dagelijkse processen. Je gaf ons in rap tempo nieuwe skills om elke dag fris af te sluiten en de agenda van de week te managen.’

Rob Smith L5

Vonk Zwolle Assessementbureau
(gericht op leiderschap)

De vraag: ‘Er is geen goede directeur bedrijfsvoering te vinden. Wil jij die rol niet een tijd voor ons gaan vervullen.’ Uiteindelijk in de rol van directeur bedrijfsvoering a.i. een aantal jaren onderdeel geweest van het team.

Alle basisprocessen op orde gebracht van ICT, Financiën, Huisvesting, Arbeidsvoorwaarden tot de websites, testplatform en geautomatiseerde marketing. Intern een manager bedrijfsvoering opgeleid en ingewerkt.

Deze opdracht heeft geleid tot nog veel meer samenwerking en een goede vriendschap met directeur Peter Vonk

Maak Contact